Profesionalu. Patikima. Artima Jums.
 
Šį mėnesį šilumos pagaminta iš:
 
 

 

Pastaba. Kauno integruotame šilumos tiekimo tinkle

 

Pastaba. Kauno integruotame šilumos tiekimo tinkle

 
     
 
Aktualijos
 
   
     
     
    Ieškoti  
     
Namo informacija
Pagalba
pristatymas
Namo informacija
Pagalba
pristatymas
 
Jei dingo karštas vanduo
 
 
 
Karšto vandens tiekimas gali laikinai sutrikti dėl šių priežasčių:
  • Kažkas iš daugiabučio namo gyventojų atlieka remontą ir atjungė karštą vandenį visai namo laiptinei;

  • Įvyko avarija namo vidinėje karšto vandens tiekimo sistemoje;

  • AB „Kauno energija“ atlieka kasmetinius šilumos tiekimo tinklų hidraulinius bandymus arba planinius remontus.

Dėl karšto vandens tiekimo sutrikimo priežasties išsiaiškinimo, pirmiausiai turėtumėte kreiptis į Jūsų namo šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją. Sužinokite, kas yra Jūsų namo prižiūrėtojas.

Jeigu Jūsų namą prižiūri AB „Kauno energija“, dėl karšto vandens tiekimo sutrikimo galite kreiptis telefonu (8 37) 305 800 arba (8 37) 305 805.

Kodėl vykdomi šilumos tiekimo tinklų bandymai?

AB „Kauno energija“ kasmet atlieka šilumos tiekimo tinklų hidraulinius bandymus arba planinius remontus, kurių metu tenka kelioms dienoms sustabdyti karšto vandens tiekimą vartotojams. Šie bandymai ir remonto darbai būtini tam, kad šilumos tinklai būtų tinkamai paruošti šildymo sezonui ir jo metu būtų išvengta gedimų.

Sužinokite, kada planuojama atjungti karštą vandenį Jūsų name.

AB „Kauno energija“ visuomet iš anksto spaudoje ir bendrovės puslapyje skelbia informaciją, kada dėl šilumos tinklų bandymų vartotojams nebus tiekiamas karštas vanduo.

 
Karšto vandens tiekimas gali laikinai sutrikti dėl šių priežasčių:
  • Kažkas iš daugiabučio namo gyventojų atlieka remontą ir atjungė karštą vandenį visai namo laiptinei;

  • Įvyko avarija namo vidinėje karšto vandens tiekimo sistemoje;

  • AB „Kauno energija“ atlieka kasmetinius šilumos tiekimo tinklų hidraulinius bandymus arba planinius remontus.

Dėl karšto vandens tiekimo sutrikimo priežasties išsiaiškinimo, pirmiausiai turėtumėte kreiptis į Jūsų namo šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją. Sužinokite, kas yra Jūsų namo prižiūrėtojas.

Jeigu Jūsų namą prižiūri AB „Kauno energija“, dėl karšto vandens tiekimo sutrikimo galite kreiptis telefonu (8 37) 305 800 arba (8 37) 305 805.

Kodėl vykdomi šilumos tiekimo tinklų bandymai?

AB „Kauno energija“ kasmet atlieka šilumos tiekimo tinklų hidraulinius bandymus arba planinius remontus, kurių metu tenka kelioms dienoms sustabdyti karšto vandens tiekimą vartotojams. Šie bandymai ir remonto darbai būtini tam, kad šilumos tinklai būtų tinkamai paruošti šildymo sezonui ir jo metu būtų išvengta gedimų.

Sužinokite, kada planuojama atjungti karštą vandenį Jūsų name.

AB „Kauno energija“ visuomet iš anksto spaudoje ir bendrovės puslapyje skelbia informaciją, kada dėl šilumos tinklų bandymų vartotojams nebus tiekiamas karštas vanduo.

 
    Spausdinti    
 
     
Mažiausiai šilumos sunaudojantis namas
Kaip mažiau mokėti
Taupykime popierių
Mažiausiai šilumos sunaudojantis namas
Kaip mažiau mokėti
Taupykime popierių
     
AB „Kauno energija“, Raudondvario pl. 84, 47179 Kaunas, tel. (8 37) 30 56 50, faks. (8 37) 30 56 22, el. p. info@kaunoenergija.lt
Įmonės kodas 235014830, PVM kodas LT350148314. Įregistruota Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas VĮ Registrų centras
AB „Kauno energija“, Raudondvario pl. 84, 47179 Kaunas, tel. (8 37) 30 56 50, faks. (8 37) 30 56 22, el. p. info@kaunoenergija.lt
Įmonės kodas 235014830, PVM kodas LT350148314. Įregistruota Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas VĮ Registrų centras